Zdravím ze čtvrtého týdne karantény. Doufám, že vše zvládáte a že zadané úkoly nejsou velkou zátěží. V tomto týdnu se dále zaměříme na násobení 2 a nově také dělení 2. V českém jazyce budeme pokračovat v osvojení párových souhlásek. Jinak ať děti čtou knihy, procvičují v písankách.

ČJ – uč. str. 54, 55 přes fólii

PS – str. 63, 64

 

Písanka – další dvě strany

 

M- uč. str. 17 – docvičit násobení 2

uč.str. 18 – příprava na dělení – nejlépe vyvodit prakticky – vzít si drobné předměty nebo sladkosti, misky a rozdělovat podle zadání bonbóny do misek, k tomu vyvodit příklad…např. : – hromádka deseti lentilek a dvě misky – úkol – rozděl hromádku lentilek na dvě stejné poloviny, otázka: Kolik lentilek je v každé misce? Příklad: 10:2=5 a dávat dále stejný úkol s jiným počtem lentilek – jde o to, aby si uvědomily, že dělení je vlastně rozdělování na stejné části a dělení 2 pak na poloviny, můžou si ukazovat i na prstech, každý prst je jeden násobek čísla dvou

uč.str. 19 – procvičování dělení 2

 

PRV – uč.str. 45, 46, 47 pročíst

PS – str. 48, 49